måndag 24 december 2012

Nu är klappen öppen! ;D

Goderafton uti alla julstugor!


Nu är Gittan installerad i sin nya salong minsann. Jag fick flytta in igårkväll efter några hektiska dagar med flyttkartonger. En kartong hade dom minsann "gömt" undan för mig. En jättepaket från min egen fanclub, denna gång från Borlänge.
 
 
Mina fans förgyller min tillvaro med gåvor!
God jul och tack så jättemycket!
 
Ni må tro att jag knappt kunde bärga mig när det äntligen fick öppnas...

 
Ett hockeyspel!!!
 
 
Nu vet jag vad jag och Lise ska göra ikväll när husfolket har somnat.
Vi får hoppas att Lise inte är en lika stor fuskare som Televinken!
 
 
En säregen julgran kom med leverans från Karbäcken. Kal och grenlös på den ena sidan...men fungerar utmärkt inparkerad direkt mot vägg och med julpumlor och levande ljus blev den helt ok.
 
 
 
Gittan.
 

1 kommentar:

  1. Grattis till ishockey-spelet och god fortsättning på julen önskas från Falun!

    SvaraRadera