onsdag 18 september 2013

Åhh shit!!! Gittan skäms!!!!

Hmmm!

Vad börjar man med när man har lite dåligt samvete...f..låt! Nu sitter det ju långt inne med att Gittan ska ha dåligt samvete...men jag skyller på en otroligt tråkig spanplats. Husfolket köpte ett jättehus och var får vi bo...jag och Lise tror ni? Jo...på baksidan...vi glor mot grannhuset en rödmålad vägg där det händer...nada!!
 Mackjärnet glöms och göms överallt i huset och jag har svårt att hitta det...men...ikväll...hade dom glömt det precis framför mig på rumsbordet.
Sommarn har varit bra  (men tråkig) för oss men för husfolket har det varit jobb, jobb men...en tur till CCW hanns tydligen med...för att utföra ett...jobb!!
På vägen hem hittades detta trevliga garage i Kilafors...
...liksom denna helt underbara biograf.
 
 
Gamla Konsum i Åsarna ska man alltid besöka efter Rättvik...det hör liksom till på nåt vis.
Valianten är på väg tillbaka.
En oförglömlig resa i en 61:a Belvedere till Ljungaverk gjordes i augusti.
Man kan säga att själva säsongen slutade i slutet av augusti...med en bilauktion i Kullberg
Alla bilar auktionerades ut. En del var i bra skick...andra var väl sådär. Fast det var då tydligen intressant och kul att besöka en bilauktion.
Vad jag kan förstå ska ena halvan av husfolket utomlands nu. Hershey och Carlislebilmarknader i USA ska besökas...de har pratats om att dom ska skicka bilder...vi får väl se ;P
 
Gittan. 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Är det inte så att man ställer sina finaste prylar på baksidan....Forden ser ju fin ut men det är klart att ni ska ha första parkett på framsidan.

    Valianten tar sig..det ser lovande ut=)

    SvaraRadera
  2. Vaf... Kilafors!!! Där utanför ligger vårt sommarhus! Borde ha känt vibbar att du var i krokarna! Om jag vinner en storvinst, är det min tanke att hyra ett hotell med många p-platser eller stort garage och bjuda många retrobloggare på världens träff, där alla önskemål skulle infrias; mat, dryck, musik - you name it. Att heja på dej i Kilafors hade varit en god början ...

    SvaraRadera
  3. Äntligen! Välkommen åter Gittan!

    Larsson

    SvaraRadera