måndag 24 oktober 2011

Husvagn eller spegelsalen på slottet möjligen.

Toodeloo!

Nu tittar jag ju inte bara på bilder i datorn jämt, utan jag rör mig ju faktiskt ute i cyberrymden också. Det talas ju så mycket om att man kan köpa ditten och datten från alla möjliga håll i världen så jag tog och kollade in ebay.uk där jag då hittade den perfekta husvagnen till mig. Det var faktiskt speglar överallt inuti. Tänk vad kul att se sig själv från alla vinklar och vrår.


Nu tycker jag, att nog har man väl kunnat städat upp i vagnen innan man knäppte kortet. Om man nu hade tänkt sig att få sälja den. Jag tror det är en slarver som äger den.


Som ni ser finns det en öppenspis också! Nu tror jag inte att man ska elda björkved där, utan det ska nog vara någon sorts gaskamin som ska stå där.


Usch vad det ser ut! Nåväl här har vi då själva köksavdelningen. Verkar vara utrustad med en spis och möjligen ett kylskåp där under. Men diskbänken har de nog gömt bakom en spegel. Tänk att få se sig från alla håll när man nyuppstigen ska försöka få till nåt kaffe, helt underbart!


Hur man ska sova i en sån här spegelhall framkommer inte, ej heller om den är utrustad med tvättrum men den kanske inte behövs. Det kanske är meningen att man bara ska sitta och spegla sig på semestern.


Westmorland Star heter modellen. Betydligt snyggare på utsidan än på insidan.
 Blev lite väl mycket med alla speglar kanske. Denna finns till salu på ebay.uk för startbudet £7000
Om nån blev intresserad av Westmorland, så kolla in sidan http://gypsytrailercaravans.webeden.co.uk/#

Gittan












2 kommentarer:

  1. Jag känner nästan ända hit doften från fukt, mögel och ingrodda heltäckningsmattor... :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken hemsk tanke... Att vakna efter en cruisingkväll å se sig själv (och de andra) i alla dessa speglar och från alla håll och kanter...Nä, Usch och Fy!

    SvaraRadera