tisdag 13 september 2011

Reklamfilmspaus

Toodeloo!
Men nu var det länge sedan jag var ute i "rymden". Hon, Elisabeth alltså, har varit bortrest än här och än där och tror ni inte att hon LÅSTE in datorn. (Jag tror hon börjat fatta att jag tjyvlånar den ibland). Tydligen har folk på byn börjat kommentera mina vinkningar.
När jag då inte kom åt nån dator på nätterna så kollade jag in en massa gamla reklambrochyrer som låg på bordet. Det var en massa papper som följde med den oranga tältvagnen. Jag tycker bilderna är fina så jag tänker dela med mig av dom till er.
Nu gör jag det på ett annat sätt den här gången. Håll till godo.
                                   
                                        


Linnéa hade sån tur när hon impulsköpte sin combicamp i somras. Alla dessa broschyrer följde med och erkänn att man drömmer sig tillbaka till 70-talet med alla dessa tillbehör!


Gittan

2 kommentarer:

  1. Det var ju värt väntan på nya inlägg när man sen fick komma på filmvisning och se sån tjusig campingutrustning :-)

    SvaraRadera
  2. Attans va du e´skicklig på datorn. Visa film och allt!!! Imponerad! Fin reklam å vicken bakgrundslåt....

    SvaraRadera