torsdag 17 maj 2012

Retro djuret Fjalar

God afton!

Klockan har just passerat midnatt och det trevliga sällskapet jag fick i salongen ikväll har precis sagt god natt till varandra och gått i säng. Kvar blev jag, katten och datorn!

Jag har ju förstått att det var något speciellt med den här dagen.. Det har varit ett himla rännande fram och tillbaka och prat om tårtbakning och allt möjligt.. Så nu tänkte jag spana in dagens bilder.

Här är då dagens födelsedagshäst!
Eftersom han då fyller 28 år anser jag att han börjar bli lite retro!

Se en sån mumsig tårta han fick!
Det är annat än det jag få de.. Jag får minsann ingenting!
(Förutom hockeyspelen förståss)

Se så sugen han se ut på tårtan!
Och vilken peruk han har...
GRATTIS Fjalar!
Den Nordsvenska bruks retrohästen, 28 år den 17 maj.

Jag hoppas att mitt bidrag till utmaningen godkänns! ;)


Gittan

2 kommentarer:

  1. Grattis till Fjalar, jag har också gjort en och annan hästtårta. Han ser fräsch ut men jag undrar om han har skägg? Vad är han för ras?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fjalar hälsar och tackar!
      Han är en riktig fräsching för att vara 28 år (och två veckor). Skägg det har han i överflöd, han har även lite fransar på bakbenen och under magen. Fjalar är av rasen Nordsvensk brukshäst.

      /Gittan

      Radera