lördag 28 september 2013

Semesterbilder....

Hallihallå!

Det har kommit bilder...semesterbilder som man egentligen både vill se och inte se (eftersom man blir så avis för att man inte fick följa med)
Jag tror att jag skulle ha passat betydligt bättre på Manhattan än Elisabeth t.ex
Man behöver ju bara tjyvkika på bilderna för att fatta det...
En bilförvaring!!! varför knäpper man kort på det tro?
Kanske är hon spekulant med tanke på alla bilar som husfolket har.
 
Ett hus...Empire State Building heter det visst.
 
Ett hus till...det här måste hon ha gillat eftersom det finns massor med bilder på just det.
 
 
Det kan man kalla entré värdigt namnet...tänk om det varit jag som har fått glida in i världens vackraste skyskrapa...
 
...Chrysler Building.
 
Som en katedral i Art deco stil.
 
 
Hissdörrar i olika träslag.
 
 
Dörrarna på "baksidan" huset.
 
 

Bara som en prydnad sitter dessa örnar och blickar ut över Manhattan.
Ja ni ser ju...det skulle ha varit jag som fått resa dit. Jag hade ju besökt varenda flashig butik...shoppat loss och köpt det senaste i modeväg...Lois Vitton...Chanel...besökt Madonna...
...ojdå...svävade iväg lite tror jag.
 

Gittan.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar