lördag 24 december 2011

Tomtens Pitstop

Tjingeling i glöggångorna!


Jaha då var det då julafton igen och julfriden sänker sig över bygden. Dagen har varit synnerligen vacker med  -4 och ett härligt solsken. Julafton är som sig bör här i Rossön tradition med en julcruising på byn. Jag fick då inte följa med fastän dom tog "den store" utan jag fick i vanlig ordning spana från salongsfönstret.


Nog tycker jag att jag ha kunnat få följa med idag när dom tog "den store"
(Jag måste åka liggandes jag... eftersom mina leder är lite stela)



I år var det tre ekipage som samlades för en liten tur på byn!


Ett gruppfoto naturligtvis...


Och som sig bör måste man ta sig ett pitstop.
Ha det så kul nu ikväll och njut av julbord och glada vänner för det tänker jag göra. Det verkar bli kalas i salongen ikväll nämligen!


Gittan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar